22 de gener 2007

TOT ÉS PUBLICITAT

La setmana passada mitja Europa va patir el pas d'una gran tempresta huracanada de nom "Kiryll". Ara resulta que aquest nom, és patrocinat! Dit d'una altra manera: algú ha pagat diners per poder-li posar aquest nom! No he esbrinat a què correspon, si a un formatge de Krafft, a un model de Toyota o a la nova Viagra, tant se val. El que esgarrifa és pensar que tot sigui susceptible de convertir-se en suport publicitari.
Molt aviat, es poden donar imatges tan surrealistes com la de la foto.

7 comentaris:

Senyor Giménez ha dit...

La primera pregunta que em ve al cap és: perquè nosaltres no estem patrocinats? Si pot ser que ens patrocini LIDL, millor que millor. Si no, em conformo amb los Chiquiprecios.

La segona pregunta que em ve al cap és: ¿com és que ningú va patrocinar la mort de Saddam?
La tercera: ¿està aturat el procés de pau del País Basc perquè no troben anunciants?
La quarta: ¿La guerra d'Irak va ser una mera excusa per apujar els preus dels espais publicitaris als informatius?
I finalment: ¿el pròxim cop que un cabronàs es carregui l'ex-dona ho farà, a l'estil de Santiago Segura, vestint una samarreta promocional amb la marca que l'escopeta que està fent servir? (alguna cosa com "Escopetas Martínez: las mata bien muertas", o "Las mujeres nacen, crecen, se reproducen y, con Escopetas Martínez, mueren y desaparecen")

Davant d'aquesta situació que vostè planteja hi ha dos tipus de persones, les que ho veiem amb neguit i els que ho veuen com una oportunitat de negoci. Bé, la veritat és que això ha passat sempre, no és nou ni s'està fent vell, malauradament.

A l'espera de patrocinador pel meu propi acte sexual els saluda atentament
El Gimene.


PD: Espero que l'humor negre sobre el maltractament no provoqui rebuig en aquest fórum.

Anònim ha dit...

Ostres, espero que no s'arribi a aquest extrem!

D'altra banda, encara queden moltes, moltes opcions per on la publicitat anirà obrint el seu camí. De fet, ja fa anys que l'ha obert i temps enrera ni ens imaginàvem la meitat dels suports, patrocinis, etc. publicitaris que existeixen actualment.

I... ui! esperin que d'aquí poc al·lucinarem encara més!

Questionaire ha dit...

Coi, ja ho he dit jo en una de les preguntes del meu bloc: hi ha un tio que es diu Moritz...

Senyor Giménez ha dit...

És veritat.
La filla d'Antonio Banderas i Melanie Griffith es diu Estela del Carmen. Si li haguessin posat Agua del Carmen seria una dona anunci fantàstica.

Unknown ha dit...

Estic desitjant veure el taut ple d'enganxines de Shell, Vodafone i Casa Tarradellas de Fernando Alonso.

Anònim ha dit...

Gimene si vol ser vostè patrocinat només ha de posar-se en contacte amb l'empresa adecuada o bé fer la proposta vostè directament al LIDL:
Si fa memòria, fa cosa d'un any un noi es va escriure al front el nom d'una marca comercial que no recordo (publicitat no efectiva!). Evidentment els impactes eren del 100%. Ningú podia evitar llegir el que portava "escrit a la cara" literalment.
Una altra noia va fer un tracte amb una pizzeria: es tatuava el nom de la pizzeria a canvi d'un any de pizzes gratis.
La imaginació (o la desesperació) no té límits.
Això sí, l'he d'avisar que tot això passava als Estats Units. Però estic segura que LIDL té sucursal allà...

Senyor Giménez ha dit...

Sí Doc, hi ha molta gent que desitja veure'l mort...