04 de gener 2007

Demolició

Imagineu una oficina fosca i de salubritat poc recomanable. Ja? Doncs és exactament el contrari de l'oficina en la que he de passar 8 hores al dia. Tinc llum, aire condicionat i unes vistes fantàstiques de la línia del cel de Barcelona. Els gratacels de la Vila Olímpica, la torre Agbar, la Sagrada Família i aquell hotel (imagino que és un hotel) que estan construïnt a Poble Nou i que amenaça amb superar els 150 metres d'alçada. Encara meravellat per l'espectacle de la Torre Agbar per cap d'any, em poso a somiar amb una altre espectacle de llum i color.
Recordeu l'última escena de "El club de la lluita"?
Els gratacels s'ensorren davant la mirada de l'Edward Norton i l'Helena Bonham Carter, hi ha explosions per totes bandes, ha arribat el final de la societat moderna i jo em pregunto: no valdria la pena fer-ho només per veure l'espectacle?
M'estic convertint en un fan d'Al-Qaeda?
O hauria d'apuntar-me a la Fura dels Baus?

Cada cop que m'imagino l'espectacle em sento més viu.

5 comentaris:

Unknown ha dit...

El mateix va pensar el cap d'obres del metro de Barcelona fa uns mesos.

Quan et decideixis avisa, que hi pujarem a veure l'espectacle.

Questionaire ha dit...

Però demolicions en plan "V de Vendetta", amb música de Txaikòvski i tot?

Senyor Giménez ha dit...

Bonica escena de "V de Vendetta". És un debat maco: quina seria la millor música per l'apocalipsi? Txaikòvski, potser; Wagner, tambéç; Sex Pistols, possiblement; Tony Ronald... deixem-lo pel fil musical de l'infern.
Això sí, en la meva fantasia em decanto per un silenci pacífic només trencat per la música de les expolosions i el formigó caient a pes.
M'estic posant calent... Qualsevol es fot a pencar, ara.

Esmore ha dit...

la torre agbar no em mola. podrien fer el favor de cambiar el nopm de la torre i possar torre Milkibar. o com a segona posibilitat, Torre Bruno. tot i que es clar que aquesta segona opció obligaria a l'arquitecta a modificar l'estructura del penis.

Senyor Giménez ha dit...

Vols dir que has vist el penis de Torrebruno?