15 de gener 2007

Desjjde Santurrrffe a Bilggaoo hgrrrtt!!


Ja ho sé, no és per riure-se'n.
Només em mostro sorprès (i altament admirat) de les capacitats humanes.
Recordo també aquelles targetes de Nadal pintades amb els peus; un home desdentat que vaig veure per TV, que podia tocar-se el nas amb la punta de la barbeta; i a un neo-fakir de La Mancha amb el rècord mundial de pinzes d'estendre la roba... agafades a la pell de la cara!!!
Sense anar més lluny: jo mateix he escrit aquest article amb el cul...

4 comentaris:

Senyor Giménez ha dit...

M'agrada molt perquè la publicitat no enganya. No diu que cantin bé, diu "Así cantan", i cadascú que en faci la seva valoració.
I la veritat és que segur quie és una cant a l'esperança. Ara cada cop que en una série de la tele vegi algun metge fotent una traqueotomia amb un canivet de plàstic pensaré en ells.
Per cert: que no se n'adonen els guionistes d'aquestes séries que això de fer una traqueotomia amb material inadequat ja està massa vist?

Questionaire ha dit...

A un episodi de l'estupenda "Me llamo Earl", el germà subnormal del protagonista li diu a un laringotomitzat que digui, a través del seu aparell "Luke, soy tu padre".

Unknown ha dit...

Ho diu en l'episodi pilot!!!

Pansete ha dit...

És una prova més de la inclusió de les minories discapacitades. En el fons, l'assumpte em recorda a les persones cegues a qui porten un museu i els fan grapejar una escultura d'en Botero.