31 de gener 2007

MOMENT BAIX (o "Les mates em maten")

Ara entenc perquè les matemàtiques sempre em donen mal rotllo:
Fa uns dies es va publicar un estudi basat en una fórmula matemàtica patillera, segons la qual, el dia més depriment de l'any és l'últim dilluns de gener (enguany ha estat el dia 22).
En principi, ho té tot per ser un dia desgraciat: és un dilluns, ha passat l'eufòria nadalenca i post, hem acumulat deutes, sol ser un dia meteorològicament fosc i a sobre, comprovem que els propòsits per l'any estan fracassant.
Tot això explicaria el mal estar col·lectiu i l'abatiment general que ensumo fa uns dies, sense necessitar les mates.
Ara l'autor de la fòrmula (el Dr Cliff Arnall, de la Cardiff University) es podria enrotllar i calcular el dia més euforitzant, el més alegre i el dia més propici pel fornici. O és que els matemàtics només saben que deprimir-me, com han fet des de la meva infantesa? Eh?

4 comentaris:

Senyor Giménez ha dit...

L'últim dilluns del mes ha estat el dia 29, no el 22. Se li donen fatal els números.

Jo, a més, demanaria al doctor Capullu de Cardiff que calculés el dia de la seva pròpia mort, per anar-ho celebrant.

L'huracà pensador ha dit...

Veu el que dèia?: els números se m'indigesten! La data correcta és la que vostè indica.

D'altra banda, jo no li desitjo una mort temprana, ni molt menys! Però una forta cuïssor a l'entrecuix, si.

Questionaire ha dit...

És curiós: aquest dilluns un home fornit em va dir que se li havia caigut la pastilla de sabó... a la dutxa de casa meva!!!

Unknown ha dit...

Un home que es diu Cliff Anal no em mereix cap mena de respecte.