02 de gener 2007

Feliç 2007 a tothom

Però no us penseu que és pel vostre bé que us ho desitjo, és pel meu. En realitat se me'n fot si us va bé o malament mentre no em veniu a explicar les penes o les alegries, se me'n fot si hi ha guerres o si hi ha pau mentres no em desperti el soroll de les bombes o el dels focs artificials, se me'n fot si hi ha crisi o bonança econòmica mentres jo pugui arribar a final de mes, se me'n fot si us estimen o no us estimen mentres no em vingueu a emprenyar amb les vostres llàgrimes de felicitat o de tristesa. L'únic que tinc clar és que si les coses van bé ningú em despertarà a mitja nit amb una mala notícia, i això té molt valor, com a mínim per mi.

Feliç 2007 a tothom, sí, però sobretot deixeu-me dormir fins al migdia.

2 comentaris:

Questionaire ha dit...

Riiiiiingggggggggggg! Despertador!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

Hoi hoi!!!