22 de gener 2007

CLIMA TROPICAL



estimats fills del cambi climatic.
es cert, falten cinc minuts per la destrucció del món pero a la feina encara em falten dues hores per acabar la jornada i si us dic la veritat, fa calor, moltra calor.
culpables? les "chicas del coro" unes noies que treballen al meu darrera i que no es contenten amb oferir al seu estimat marit un cul fred de noia al llit conjugal sino que imposen una temperatura d'oficina proper al clima tropical.

que puc fer? ajuda sisplau.

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Consideri l'assassinat múltiple com una opció plausible.

Anònim ha dit...

Podries comprar-te un parell de samarretes de màniga curta ara que hi ha rebaixes i no entossudir-te amb anar per l'oficina amb jerseys adecuats pel Pol Nord!
Crec que és una opció molt més senzilla que la de l'assassinat múltiple, ara que, la ment humana sabem que és molt retorçada...

Anònim ha dit...

Senyor More, considero que és un exagerat i que la temperatura ambient no és tan alta, però de totes maneres, ja no sé com dir-li que si té calor tregui's la roba! despulli's! les "chicas del coro" no ens oposarem a aquesta decisió!

L'huracà pensador ha dit...

Jo, si m'hi oposo.

Senyor Giménez ha dit...

Jo no. Si es despulla ell potser elles també s'animen.

Esmore ha dit...

si despullar-se implica tenir que fer una performance o recitar un text teatral amb nego.
si despullar-se vol dir conneixens millor, accepto.

Anònim ha dit...

D'acord, ni performance ni text teatral...
Quan et despulles?

Questionaire ha dit...

Molt bé, despullin-se tots i totes i després toquin-se. Ho graven i ho pengen a youtube, amb l'habitual link en aquest bloc.

Senyor Giménez ha dit...

Jo gravo.

Anònim ha dit...

Ostres! si que em perdo coses...
I si feu la perfomance a la tarda? Què us sembla?