08 de gener 2007

Tinc pels . I què?


NO! a la depilació masculina! Amics varons: acabem amb la plaga de centres d'estètica que ens ofereixen la fotodepilació làser! No us penseu que desgravareu a la renda, ni que triomfareu més professionalmet, ni que sereu millors companys, pares o amants, ni que us plouran les ofertes de sexe... Només és una altra perversió de la nostra societat de consum. No ens enganyem: amb nosaltres han vist una veta gairebé inesgotable, perquè és evident que sóm molt més pilosos que les dones. El somni de tot ambiciós sense escrúpols, de fer-se ric; o pitjor, de qualsevol sàdic! No senyor, no permetré que ningú atempti contra els meus fol·lículs pilosos, al capdavall són part de la meva anatomia natural, fruït de milions d'anys d'evolució. (Mai no m'hauria pensat que em posaria darwinista per defensar el meu vell). Defensem els nostres pèls i declarem-los "Patrimoni de laHumanitat", com a mínim. Després d'esgotar tot el sòl urbanitzable, ara pretenen envaïr un altre terreny: el dels nostres cossos!. Guerra a la Corporación Dermoestética i similars!!!
Si de cas, confisquem les màquines Epilight i fem-les servir només per treure'ns els pels de la llengua i de pas acabar amb l'altra plaga del moment, la de la "correcció política"(anteriorment tractada en aquest mateix Blog).

(A mi no que no m'emprenyin fins que hagin inventat el tractament definitiu per recuperar el cabell caigut...)

4 comentaris:

Senyor Giménez ha dit...

Aniré per parts:

1/ Sembla que aquesta tarda vostè tampoc té feina, com jo. Quina casualitat. Serà que tenim el mateix departament comercial?

2/ No és que les dones tinguin menys pel, és que es depilen. Si no... ja veuria.

3/ Si ens posem Darwinistes haurem de defensar l'absència de pel ja que és la tendéncia natural en l'evolució humana: com més evolucionats, menys peluts.

4/ Els calbs, per tant, estan més evolucionats que els que lluim respectables matolls de cabell. La superioritat (i sostenibilitat) del calb es justifica en la quantitat de temps, diners i energia que s'estalvia a la dutxa, a la perruqueria i, ja no diguem, en l'aigua dels rius que no contaminen els residus dels xampús, gomines i Grecian 2000 que no utilitzen.

5, i última/ Jo el que em depilaria són els pels d'entre les galtes (ja sabeu quines)

L'huracà pensador ha dit...

Collons, quina golejada, nen!

Senyor Giménez ha dit...

Ho sento, no era la meva intenció "darte pal pelo"

Questionaire ha dit...

Amb la meva al·lopècia he anat un pas més enllà en l'evolució: visca i bravo!

PS: Ja sé que no ve al cas però, no us vénen ganes de fer-li mal a la Marta del Master Plus?

PS2: Hum, una pregunta que aprofitaré per al meu blog...