28 de febrer 2007

CADA COSA AL SEU LLOC


l'altre dia una noia seguint el fil d'una conversa em va deixa anar allo de "...i tu que et penses? que les noies no ens masturbem tambe?" a lo que jo vaig respondre amb un fort crit "no!!!! la masturbació nomes es pels homes!!!". voldria tenir el recolzamentr de l'huracà, necessito coneixer la vostre opinió sobre aquest asupte de vital importancia. els homes ens em guanyat la masturbació a pols. hem fet tots els merits, hem treballat el tema amb passió... elles ens han comparat amb mandrils, amb monos del zoo. pero nosaltres no em baixat la guardia i em seguit el nostre camí...
diguem-ho alt i clar, les noies no es masturben, es més, ni es masturben ni deixen masturbar amb pau, es per aixo que us e de dir que si jo tingues més poder exigiria per llei que la mastrubació nomes fos per homes i que elles romanguessin cara la pared (amb lefa a la cara).

14 comentaris:

Unknown ha dit...

El convido a canviar d'opinió.

Anònim ha dit...

ui, ui salvador... en quin segle estàs?
que passa que les noies no poden tenir plaer sense un tio???
ai, ai, ai...
jo també te convido a canviar d'opinió!

Senyor Giménez ha dit...

Bé de fet, crec que el problema de fons és que acabin preferint tenir plaer sense tio que amb tio... Si la cosa ja està fotuda ara, imaginin-se llavors.

Anònim ha dit...

Sr. More, em sembla que vosté el que pretén és provocar una reacció histèrica i desenfrenada, que les dones diguem ben alt i fort que SÍ, que ens agrada tocar-nos i que, a més, disfrutem com a boges. D'aquesta manera continuarem alimentant la seva imaginació "calenturienta" i depravada.

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord, chica del coro!

Questionaire ha dit...

Doncs a mi, veure nies tocant-se m'agrada més...

mrpage ha dit...

Hi ha una web brutal (no en recordo el nom), que té videos de dones masturbant-se. Només es veu la cara, pero és tan..... evocador....

(Doc Moriarty, tu segur que coneixes el nom d'aquesta web, no?)

Unknown ha dit...

És Beautiful agony, tot i que també hi ha tios (metrosexuals que no tenen por d'ensenyar la seva intimitat... juas).

A mi veure ties tocant-se m'agrada molt. Com també m'agrada veure noies saltar amb aquest tema, mentre romanen callades amb d'altres. Després la fama la tenim els tios!

Esmore ha dit...

Sincerament sembla mentida que tigueu la edat que teniu. N’hi ha per llogar-hi cadires. Nomes us faré una pregunta ¿eu vist alguna vegada EN DIRECTE una dona masturbant-se? Es que no sabeu que el cinema es ficció punyeteros. Quant en una pel•lícula mora el protagonista no mora realment, es pura ficció... sembla mentida que tingueu la edat que teniu.
de totes formes agraeixo molt intensament els curtmetratges.

Anònim ha dit...

NO toqueu els mites.

Senyor Giménez ha dit...

Hi estic d'acord. Si matem els mites només ens quedarà la crua realitat i llavors no valdrà la pena viure.

Esmore ha dit...

val la pena viure? aixi em doneu la raó... gracias a la masturbació la vida te un sentit.

Unknown ha dit...

La sexualitat femenina és quelcom meravellós.

I quanta més hi hagi junta i concentrada, més meravellós és.

Esmore ha dit...

teniu alguna mostra real per passar-me al treball?