09 de febrer 2007

la germana



El suïcidi de la germana de la princesa Leticia m’ha fet reflexionar sobre un fet que jo considero de gran rellevància social. Vaig al grà. Si com marquen totes les hipòtesis, la germana de Leti es va suïcidar i posteriorment va rebre la missa oficial i va ser incinerada ¿no es aixo una incongruència? Em refereixo a que si es va suïcidar amb barbitúrics, es una mica bestia que la incinerin, no? Si Erika el que volia era treure’s la vida, la incineració l’únic que fa es confirmar aquesta mort. Les flames redueixen a cendres el que abans era un esser humà viu. Es com si algú que a mort en un naufragi l’enterressin en una piscina municipal.... no sé, pensem-hi.

8 comentaris:

Unknown ha dit...

No acabo d'entendre ben bé el raonament...

Senyor Giménez ha dit...

Ni jo. Em feia vergonya ser el primer de dir-ho. Expliqui's Moré.

Anònim ha dit...

Que ella el que volia era morir sense deixar el seu cos fet un cromo? La incineració va en contra del suïcidi estètic, i si haguès volgut esser incinerada s'hauria tret la vida d'una manera més espectacular. Vaig bé?

Esmore ha dit...

necessiteu un aclariment?
aquesta noia va decidir suicidar-se, i com a suicida va escollir una mort concreta... per exemple, la mort estirada al llit amb posició de sobredosis. crec doncs que incinerar-la es mancillar la seva elecció, si Erika hagues vulgut deixar un cos de cendres s'hagues fotut dins del forn amb un temps de receta similar al d'un porc senglar. o no?

Unknown ha dit...

Ok.

Tot s'ha de dir, que al final, els suïcidis s'acaben semblant molt entre si, i que el que cada persona que es mata pensa que és un acte íntim i diferent, no fa sinó repetir les pautes de la masa.

Senyor Giménez ha dit...

El que més em costa d'entendre és perquè la noia de la fotografia es fica a la boca una pistola quan no tindria cap problema per aconseguir ficar-se una polla.
Misteris del gènere femení.

Unknown ha dit...

El que m'inquieta és l'absència de costellam, el pit pla i les mitges pipilanstrum... i no entenc com aquesta noia ha aconseguit un revolver anticot com el que mama.

Questionaire ha dit...

Sr. Esmore: aquesta capsa de Risperdal que hi ha al terra, és seva?