28 de juny 2007

¿Y tú de quién eres?



Jo, per look, hauria de ser de Mac, però sóc de PC...

5 comentaris:

mrpage ha dit...

Jo de PC i trobo penós que es qualifiqui el cutre de PC i en canvi, el modern de Apple. Au, a cagar!

Senyor Giménez ha dit...

Però a més, a cagar a la via just quan passi l'Euromed.
Jo sóc de PC perquè em recorda a la Pasionaria, que sempre em va caure molt bé.

Per cert Huracà, aquest disseny mola. Crec que el copiaré pel meu bloc.

Senyor Giménez ha dit...

Com és que ha canviat el dissenya del bloc un altre cop? Que no li agradava?

L'huracà pensador ha dit...

De fet, no l'he canviat; ha estat un efecte òptic.
?????????????????????????????????
???????????????????????????
???????????????????
????????????
???????
???
?
Ah, per cert: jo encara sóc de PC (amb teclat i ratolí amb fils, i pantalla de tubo de 14")

Questionaire ha dit...

El tio del MAC és una barreja del Figo i en Sylar, dels Herois.