27 de juny 2007

FAS MOLTA RÀBIA, TIU.


Ferran, ets a tot arreu.
Per començar, on seria "normal" trobar-te (diaris, informatius de TV, noticiaris de ràdio, revistes del cor... ) encara que preferia que no hi fossis tant.
Però el que més em rebenta és trobar-te on no t'espero. M'has assaltat amb reincidència en tombar una cantonada, des dels anuncis de les marquesines del bus i altres. T'he vist a les samarretes d'alguns nens impúbers (que retirin la custòdia als pares!) Estan deixant de fer càstings pels espots publicitaris, ara els protagonitzes tots tu (a excepció del d'Hemoal). Has aparegut en el doblatge d'una peli, de la que no diré el nom per no fer-ne més publicitat...

Has de saber, Ferran -i no t'estranyi- que cada dia som més els que tenim moltes esperances posades en el teu company Hamilton i el desig que sigui ell qui et toqui una miiiiica la vora dels calçotets per posar-te a l'altura que mereix la teva vanitat i fatxenderia insultants. Ei, però de bon rotllo, eh? (com deia aquell)

I això que a mi, l'automobilisme se m'en fot.

2 comentaris:

mrpage ha dit...

Jo també vull que guanyi el negret per veure rabiar al Ferran.

Ah! A mi també se m'en fot.

Senyor Giménez ha dit...

Oh, doncs jo ja ni el veig. És com si el meu ull el discriminés. Quan surt un anunci seu només veig una taca negra a la pantalla... O potser la taca negra és en Hamilton?