22 de juny 2007

NOVA YOOOOOORK

Fa pocs dies, alguns dels autors de L'Ull de l'Huracà hem visitat Nova York (diguem-ne, que per motius de feina). Alguns ja hi havien estat, però tot i així aquesta ciutat -considerada la capital del món- sempre sorprèn el visitant per la seva desmesura.
Tot és gran (barruerament gran, fins i tot), excessiu, innecessari... Edificis d'oficines de 40, 60 0 70 plantes -què sé jo- amb tots els llums encesos, fins i tot a la nit quan ja no hi queda ningú; cisternes de wàter que deixen anar cada cop, més aigua que la que veuran els saharauís en tota sa vida; limusines Hummer per a 20 passatgers, que han de maniobrar per tombar algunes cantonades (i h'hi ha a per un "tubu"); el Metro amb més estacions (i decadent) del món... Racions de menjar individuals, que a Europa servirien per alimentar dues o tres persones. No m'estranya que acabin fent aquests culs!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jeje
normal que estiguin així!!
Molt bona la foto!!
És un "gran" resum del viatge!!

Anònim ha dit...

és veritat, és una foto molt cool...

mrpage ha dit...

Si si, exagerats, culs grossos i tot el que vulgueu pero anda que no hi tornariem tots!!

Jo hi vaig estar fa 2 anys i hi tornaria cada dia!

L'huracà pensador ha dit...

I tant, si hi tornariem!
Nova York és una ciutat escandalosa però tremendament atractiva i fascinant.

Questionaire ha dit...

D'acord, d'acord... Hi aniré, hi aniré...

Senyor Giménez ha dit...

Amb aquests culs no m'estranya que les limusines hagin de ser tan grans...