23 de març 2007

Fins aviat!

Els companys m'han regalat aquest llibret.
Com devien saber que volia llegir-lo?


Avui deixo el Grup Flaix, i
ja sabeu que ho faig amb sentiments contradictoris: la fama i els diners que m'esperen es veuen una mica eclipsats per la tristor de deixar enrere l'etapa professional i personal més important de la meva vida.
En aquests anys hi hagut de tot, en totes les vessants, però ara només em venen al cap les coses bones, vés que ben dissenyat està el cervell humà.
Ja us ho he dit més d'un cop i ho repeteixo: us estimo huracanets.
Encara que, evidentment, la meva aportació a aquest blog serà la mateixa que fins ara. Perquè ara és quan deixem de ser companys per ser de manera indiscutible, molt més: amics.

Us miraré des del meu tro, però amb benevolència. Perquè no sé que teniu, cabrons i cabrones, però us feu estimar.


GRÀCIES PER TOT!!!!


14 comentaris:

L'huracà pensador ha dit...

Respondré per alusions:
Amic Gerard, més enllà de la feina en senstit estricte, hem compartit un projecte, un somni, una il·lusió...
I amb tot, un munt de grans satisfaccions. Els uns, hem estat el paisatge humà dels altres al llarg d'uns anys preciosos. I -ara parlo per mi- això formarà part d'aquell grapat de records que, amb el pas del temps, es converteixen en mítics. Gràcies per haver participat en L'Huracà més benefactor conegut. Una abraçada i... ja ens trobarem, que aquest "mundillo" és com un mocador (però brut).

Anònim ha dit...

ei, molt bé! jeje
gràcies a tu!
molta sort, Gerard!

mrpage ha dit...

Molta sort company!

Espero que aquesta nova feina no et faci descuidar el teu gran blog.

Per cert, i per pura curiositat, de que va aquesta nova feina que et reportarà tanta fama i tans diners?

Anònim ha dit...

Me n'alegro molt per vostè i li desitjo una bona nova etapa laboral. De fet, gairebé ploro. I pensi una cosa, allò de que els diners no duen la felicitat... només ho diuen els que van sempre escurats.

Questionaire ha dit...

Pensi, amic Gimene, que jo un dia també vaig deixar eixes parets que vostè abandona avui (bé, aquestes no, les altres, les del número 54) i li puc dir que hi ha vida més enllà. Molta sort. Continuarà visitant-nos, oi?

Unknown ha dit...

Només li puc dir quatre coses:

1. No perdi l'ull de l'huracà.
2. L'enhorabona per la decisió.
3. Molta sort en el que vingui.
4. Vigili amb el camió de Llet Nostra.

Anònim ha dit...

Jo es que només bec llet pasteuritzada... i la Llet Nostra és UHT...

Senyor Giménez ha dit...

Jo sóc més de llet marca LIDL, que no tenen collons d'especificar-ne l'origen geogràfic. Només sé que és algun país de la UE.

Per altra banda, a partir d'ara intentaré complir el meu vell objectiu de fer de guionista. Un dia d'aquests, quan es pugui, ja sabran exactament de quin programa.

mrpage ha dit...

Doncs a casa meva, llet de l'Area de Guissona que tampoc m'agradaria saber-ne el procés desde la vaca fins a l'envàs...

Felicitats per aconseguir el seu objectiu doncs. I quina enveja em fa...

Anònim ha dit...

Jo només puc dir que et trobaré a faltar... i et desitjo fama, diners i felicitat!! yeah

Anònim ha dit...

ei!!! molta sort!!!! aqui dalt et trobarem mooolt a faltar tots els dies però especialment els plujosos...

un petó

Senyor Giménez ha dit...

Mira que torno i faig que plogui...

Anònim ha dit...

ostres...
doncs avui ha plogut, i molt...
hi havien cascades i tot!!
jeje

Senyor Giménez ha dit...

com els agrada provocar, senyoretes...