24 de maig 2006

No entenc mai a Monsieur Noire!

De bon matí he creuat la mirada accidentalment amb Monsieur Noire i de seguida he comprès que no tindriem un bon dia. Ell sol havia duia polaritzat sobre les seves galtes rojenques tot el mal rotllo latent que hi debia haver a l'ambient (i del que jo vivia feliçment ignorant). Amb ullets sornaguers et mira com dient: "Ja tinc una nova víctima!" I llavors, s'esmunyeix amb la bossa plena de sang com un mosquit que acava de xuclar el bestiar. Com sempre passa, el "monsieur" a aconseguit contagiar de negativitat tot i tothom que li ha passat per davant. Entre ells, jo. En quina mala hora m'he posat al seu abast! Si, he badat... El contacte amb el seva força maligna ja m'ha arruinat el dia. I això que he vingut a la República d'Huracàlia cantant l'última de les Ketchup, de tan content com estava!
Res, no feu com jo avui. Aneu en compte amb la gent negativa i els vampirs energètics. Són males influències...