20 de juliol 2007

Signes dels temps


Tinc per costum deixar l'aixeta de la banyera oberta molta estona.
No m'importa que els fumadors bufin el fum sobre l'ensaladilla russa del mostrador del bar.
M'agrada conduir sense cinturó, sense airbag i sense aire condicionat.
L'excés de velocitat em relaxa força.
Ajunto totes les deixalles en una sola bossa i deixo les escombraries a la porta de casa.
No apago el llum del balcó en tota la nit.
Els diumenges que vaig a la muntanya aprofito per rentar el cotxe al riu.
Faig acudits masclistes i em grato l'entrecuix quan em pica.
...
És bromaaa! Tot i que no fa pas gaire, res de tot això era estrany.

De vegades, quan miro enrera m'agafa vertígen de comprovar el salt que ha fet tot en tan poc temps.
(Ara només em grato quan estic segur que ningú em mira...)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Deu ser que soc de províncies, però tot això ho veig a diari.

De fet, certes coses són inevitables per aquests mons de Déu: si no hi ha contenidors de reciclatge a menys de 500 metres de casa, no separes ni recicles res.

mrpage ha dit...

Acudits masclistes jo encara en faig algún. Rebo molts calvots.

Anònim ha dit...

Whoever owns this blog, I would like to say that he has a great idea of choosing a topic.